В липні продовжувались тренінги проєкту «Твори культуру: бібліотечні інноваційні послуги», організованого Українська бібліотечна асоціація.
Нагадуємо, проєкт реалізується за підтримки Європейського Союзу (програма House of Europe ) в партнерстві з Міжнародною асоціацією “Культура і креативність”, публічними бібліотеками м. Орхус (Данія), Білоруською бібліотечною асоціацією. І Бібліотека імені Василя Симоненка для дітей ЦБС Голосіївського району м.Києва є учасником цього шановного зібрання.
Вивчали ресурси, помічні у промоції нової бібліотечної послуги. Це можливо осилити. А потім намагались контурно обраховувати в людино-годинах вартість нашої послуги і хто за неї заплатить. Говорили про дотаційну і інвестиційну бібліотеку, про соціальні аспекти, про оцінювання результатів впровадження послуги, про вигоду для керівних органів, грантодавців і користувачів, про індекс повернення інвестицій та багато іншого.
Нагадуємо, проєкт реалізується за підтримки Європейського Союзу (програма House of Europe ) в партнерстві з Міжнародною асоціацією “Культура і креативність”, публічними бібліотеками м. Орхус (Данія), Білоруською бібліотечною асоціацією. І Бібліотека імені Василя Симоненка для дітей ЦБС Голосіївського району м.Києва є учасником цього шановного зібрання.
Вивчали ресурси, помічні у промоції нової бібліотечної послуги. Це можливо осилити. А потім намагались контурно обраховувати в людино-годинах вартість нашої послуги і хто за неї заплатить. Говорили про дотаційну і інвестиційну бібліотеку, про соціальні аспекти, про оцінювання результатів впровадження послуги, про вигоду для керівних органів, грантодавців і користувачів, про індекс повернення інвестицій та багато іншого.
Доробляли, переробляли, уточнювали концепт іноваційної бібліотечної послуги.
Звітувались про напрацьовані прототипи бібліопослуг в рамках проекту. Колеги продукували прекрасні ідеї і вже готові культурні продукти👩💻✍🌺
Вивчали маркетинг бібліотечних послуг та принципи ефективних комунікацій сьогодні в рамках тренінгів Цікаво про довіру клієнта, про те, як знати/довіряти/рекомендувати. Про прості комунікації та все те, що ми робимо інтуїтивно щодня. Надихнулась красивими кейсами, що популяризують книгу і читання.
Говорили про партнерство і фандрейзинг , занурюючись в зміст і способи реалізації проекту, організованого Українська бібліотечна асоціація. Всі пункти стратегічно важливі. І стратегія, і команда, і партнери, і схвалення і підтримка керівництва, і донесення своєї позиції як до споживачів, так і до владних структур, і пошук партнерів. І досвід колег🌹
Звітувались про напрацьовані прототипи бібліопослуг в рамках проекту. Колеги продукували прекрасні ідеї і вже готові культурні продукти👩💻✍🌺
Вивчали маркетинг бібліотечних послуг та принципи ефективних комунікацій сьогодні в рамках тренінгів Цікаво про довіру клієнта, про те, як знати/довіряти/рекомендувати. Про прості комунікації та все те, що ми робимо інтуїтивно щодня. Надихнулась красивими кейсами, що популяризують книгу і читання.
Говорили про партнерство і фандрейзинг , занурюючись в зміст і способи реалізації проекту, організованого Українська бібліотечна асоціація. Всі пункти стратегічно важливі. І стратегія, і команда, і партнери, і схвалення і підтримка керівництва, і донесення своєї позиції як до споживачів, так і до владних структур, і пошук партнерів. І досвід колег🌹
Немає коментарів:
Дописати коментар