вівторок, 20 червня 2023 р.

Я - УКРАЇНЕЦЬ, І ЦЕ МОЄ ПРАВО - ЛЮБИТЬ СВОЮ ЗЕМЛЮ ГОРДУ Й ВЕЛИЧАВУ!

  Щороку 28 червня в Україні відзначають велике державне свято - День Конституції. Понад 300 років тому гетьман Пилип Орлик зробив перші кроки до її створення, а 28 червня 1996 року вона була прийнята, як Основний Закон Української Держави. В умовах війни це свято набуло особливого значення і ще більше демонструє незламність нашої держави і нашого народу.

  В Основному Законі України чітко закріплено, що наша держава - суверенна і незалежна, цілісна і недоторкана. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. За цими приписами наша держава жила і житиме далі. Ці цінності ми самовіддано захищаємо і виборюємо зараз в умовах війни, щоб зберегти Україну і її Основний Закон.
З нагоди державного свята у нашій бібліотеці представлено книжкову виставку - діалог
 "Я -  українець, і це моє право -  любить свою землю горду й величаву!". Виставку організовано з метою формування правової та патріотичної культури у юних читачів засобами книги та отримання відповідей на питання: як вступати у двобій і перемагати зло, розуміти свої права і свободи, ставитись до Закону як до стрижня демократії.





Ми переконані, що з нами правда і ми Переможемо, а задекларовані в Конституції права стануть реальністю на всій території України і люди в усіх куточках нашої Батьківщини будуть почувати себе захищеними!

Виставка діє з 20.06 по 29.06.

Ми - сильні! Ми - вільні!
З Днем Конституції!
Слава Україні!

Немає коментарів:

Дописати коментар