четвер, 9 листопада 2017 р.

Концерт ансамлю бандуристів "Мальви"


8 листопада до Дня української писемності та мови в бібліотеці відбувся концерт учнів Київської дитячої музичної школи № 3 імені В. С. Косенка -- ансамблю бандуристів "Мальви" ( викладач -- Ніна Петрівна Волинська). 


Як відомо, заклад щойно відзначив 80-річчя з дня заснування. Програму концерту в бібліотеці склали виступи наймолодших учасників колективу Куць Івана та Олени та виступ ансамблю у складі: Журба Христина, Чигринець Ірина. Волинська Галина, Даценко Роман.  Припала до душі слухачів "Тополина земля" на слова М. Сингаївського, музику А.Філіпенка з репертуару незабутньої Раїси Кириченко, яка по праву віднесена до золотого фонду української естради:

В полі тополя, в полі висока,
Схожа на неї доля моя.
З цвіту весняного, краю коханого |
З роду до роду вчарована я. |
З цвіту весняного, краю коханого |
З роду вчарована я. | (2)

Сонцем налиті серце і колос,
Тут, наче в пісні, виросла я.
З поля зернистого, з лугу барвистого, |
Щедра красою Вкраїна моя. |
З поля зернистого, з лугу барвистого, |
Щедра Вкраїна моя. | (2)

Краю мій рідний, краю співучий,
Я – твоя гілка, доня твоя.
З колоса житнього, з неба блакитного |
Вишита зорями вірність моя. |
З колоса житнього, з неба блакитного |
Вишита вірність моя. | (2)

Бібліотека запрошує юні таланти проводити свої концерти і пропонує книги з музичного мистецтва і ноти, в тому числі для голосу з бандурою.

Немає коментарів:

Дописати коментар