пʼятницю, 22 грудня 2017 р.

Свято Миколая в бібліотеці. Частина 3


20 грудня святкування Миколая в бібліотеці продовжив виступ молодшої групи ансамблю бандуристів "Мальви" Київської дитячої музичної школи № 3 імені В. С. Косенка (викладач – Ніна Петрівна Волинська).

Крім колядок і щедрівок, у виконанні бандуристів слухали музичні твори українського композитора Олександра Білаша.

Переглядали виставку-пам'ять до іменин Миколи Даниловича Сома, друга бібліотеки і побратима Василя Симоненка, читали, згадували і співали "Вишиванку", найвідомішу пісню на слова поета.

На згадку про вечір в якості подарунків від Миколая присутні отримали книги і солодощі.


Хто я такий?
Пишіть: Микола Сом,
Іще пишіть: син коваля Данила.
Де народився?
В полі за селом
Мене красива мати спородила...
...Національність?
Звісна річ, яка,
Вона відома друзям і сусідам,
Як наша мова, ніжна і м’яка,
Я — українець з прадіда і діда...
...Іще нема медалей, орденів,
Та я омріяв чесну нагороду —
Щоб на багато велелюдних днів
Потрібним бути рідному народу.
Де я живу?
У рідній стороні.
Що я роблю?
Словами молодими
Малюю ніжно я свої пісні,
Аби вони та й стали не моїми...
Б’ю чолом!

Микола Сом

Немає коментарів:

Дописати коментар