суботу, 5 травня 2018 р.

"Про Чорнобиль -- дітям!"

27 квітня в бібліотекарі підготували історично-виховна годину "Про Чорнобиль -- дітям!" і підбірку періодики, доступну для сприйняття дітьми.

А ще спогад мешканки нашого району і читачки наших бібліотек Ольги Дмитренко про подію і першу публікацію в пресі :

"У 10-му класі я написала поему про Чорнобиль. Писала і ніби сама переживала кожну емоцію героїні, яка втратила чоловіка і сина. Читала у школі - всі ридали... Лілія Слоєва, напевно, пам'ятає. Потім ходила в різні редакції журналів, газет. А раптом надрукують? Дівчинка з вулиці, без зв'язків. Словом, наївна) І згодом якось це все забулося.


І тут викликає мене заступник директора Наталія Зубицька "на килим".
- Оля, тут із відділу освіти телефонували... і сказали, що твій вірш надрукували у "Вечірньому Києві" на 1-й сторінці". 
- Де? Покажіть!

І побігла я в кіоски. Відповідь одна:
- Напевно, вже на обухівському переробному. 
Я в редакцію. З горем пополам видали мені 3 примірники. Їду я в метро і не вірю. Глянула на цю першу сторінку - знову вірю. І так разів 10. Не уявляю, що подумали люди навколо, але мене це мало хвилювало.

Дістала сьогодні цю жовту газету. І знову накотило.... Вірші, звичайно, це не мій жанр. Їх я більше не пишу. Але біль чомусь залишився той самий, як і 19 років тому.

Зараз хочеться просто тихо помолитись за тих, для кого цей біль став останнім.

Світла пам'ять..."

Немає коментарів:

Дописати коментар