понеділок, 24 червня 2019 р.

Виставка оригіналів картин "Слов'янські Боги" Альони Райди


24 травня в бібліотеці відкрилась виставка оригіналів картин "Слов'янькі Боги" художниці-чарівниці Альони Райди. Це перша виставка в рамках одноіменного мистецько-освітнього проекту художниці, про який вона пише на своїй сторінці в соціальній мережі facebook:

"40 картин до проекту «Пантеон Слов’янських Богів» було створено впродовж 2016 року. Оригінали – це акварельні роботи форматом А2, згодом їх репродукції стали основою колоди карт "Слов'янські Боги" та трансформаційної гри «Мапа козака Мамая». Картини створювались у Києві, я черпала натхнення та енергію для роботи в Україні. Для мене було важливо, щоб образи Богів, яким тисячі років, виглядали сучасно та естетично. Я сподіваюсь, що це допоможе краще відчути і зрозуміти незвичний для багатьох сучасних людей Світ тонких енергій. Для мене важливо аби цей проект був корисним, поширював знання про світогляд наших предків. Я вважаю, що українець повинен окрім історії та мови, ще мати уявлення про культурні і духовні надбання свого народу. Я сподіваюсь, що цей проект допоможе у знайомстві Світу з культурно багатою Україною."










 


До літнього сонцестояння оновили експозицію, тож з 21 червня в бібліотеці експонується друга частина робіт серії. 

Немає коментарів:

Дописати коментар