пʼятницю, 5 лютого 2021 р.

"Золота симфонія пекторалі". До 85-річчя від дня народження Бориса Мозолевського

1-5 лютого була розгорнута книжкова виставка до 85-річчя від дня народження Бориса Мозолевського (1936-19936), українського археолога, поета, дослідника скіфської старовини "Золота симфонія пекторалі»


Запрошуємо віртуально ознайомитись з кількома книгами. На жаль, у фонді нашої бібліотеки нема жодної збірки поезій ювіляра. Але у вільному доступі в мережі є, наприклад, тут

Борис МОЗОЛЕВСЬКИЙ

ПОЛОВЕЦЬКИЙ ІДОЛ

(Знахідка 1905 року)

Щоб знало межі недолуге бидло
Й сиділо мовчки, підле, на цепу,
Мене на пострах видовбали ідолом
І високо поставили в степу.

Я міг би стати жорнами і домною,
Лягти в бруківку, звестися мостом.
Але мені дано стояти догмою
На куцих ніжках з дутим животом.

Століттями я глухну тут від грому,
А люди йдуть та йдуть на манівці.
Переді мною хилиться сірома,
Й підступно посміхаються жерці.

Мені вже сонце випекло зіниці,
Щоб я не бачив вашої ганьби.
До мене підлітають тільки птиці,
Бо лиш крилаті гідні боротьби.

Торкніться вуст німих моїх руками —
Й моє мовчання страх ваш розжене!
Я тільки камінь, грубий сірий камінь —
У барикаду покладіть мене!

***


Золота книга української еліти. Інформаційно-імеджевий альманах в 6-ти томах. Т.2= Golden Book of Ukrainian Elite/ Information and image antology in 6 volumes. V.2 - К.: Євроімідж., 2001 р.

Біографії відомих українців українською та англійською мовами предсставлены в меморіальному розділі видання.

 


Археологія: Для дітей середнього шкільного віку. -Х.:Фоліо, 2005. -3149 с. - (Дитяча енциклопедія)

Енциклопедія розповідає про становлення археології як науки та про найвизначніші археологічні відкриття, які збагатили наші знання про минуле людства. В книзі йдеться також про археологічні пам'ятки України.

 


Шейкіна К.О. Культура України. - Харків. : Веста, 2011. - 64 с.: іл.

Книжка розповідає про різноманітну культуру України. Вражають дивовижна сила та живучість української традиції, надзвичайно досконалі форми культури і цивілізації, вироблені українським народом, а також загальний високий рівень української культури.


Власов В., Данилевська О. Визначні пам'ятки України/ худо;. І. Ком'яхова, З. Васіна. - К.: Махаон-Україна, 2009. - 152 с.:іл. - (Події і люди української історії).

У книжці розповідається про унікальні пам'ятки матеріальної, культурної і духовної спадщини України - від найдавніших часів до Шевченкової доби.


Немає коментарів:

Дописати коментар