понеділок, 26 квітня 2021 р.

«Про Чорнобиль – дітям». Історично-виховна година з книжками і спілкуванні в соцмережах


30 років найбільшій техногенній катастрофі людства. 26 квітня читатимемо онлайн "Чорнобильський пес Аксель" Анатолія Андржеєвського.
Хвилина пам'яті о 12:00. І подяка живим, учасникам і ліквідаторам наслідків.

 

Завзята читачка і активна мама Вікторія Хромин ділиться своїми рекомендаціями щодо дитячого читання про Чорнобиль на своїй сторінці в мережі facebook:

Вчора випадково знайшли Чорнобиль. Відкрили нову дитячу книжку ("Сім'я дикої качки" Євгена Гуцала), а там перше оповідання "Зозуля" - про сім'ю переселенців з чорнобильської зони. Хлопчик бігає шукає зозулю, бо вона накувала його бабусі лише один рік - хоче зловити і змусити накувати ще
Виходить, що це оповідання - про дитинство в 90-х. А нещодавно у вже документальній книзі про Чорнобиль я бачила фото хлопчика, який проводив дитинство у другій половині 90-х у зоні відчуження - прямо там, серед закинутих хат і найсильнішої радіації. Зрозуміло, що це було нелегально і небезпечно, але у батьків, мабуть, не було іншого вибору...
Там під фото написане ім'я і прізвище хлопчика - вони доволі рідкісні, як для нашого покоління. Хлопчик виріс, і він є у Фейсбуку. І, мабуть, навіть не здогадується, що його чорнобильське дитинство живе на сторінках книги

 

Дмитро Беля'єв на своїй сторінці в facebook  пише:
Цього року виповнюється:
60 років першому польоту людини в космос і випробуванню найпотужнішої термоядерної бомби,
35 років аварії на Чорнобильській АЕС,
30 років розпаду СРСР,
10 років аварії на АЕС Фукусіма-1.
10 років тому я вирішив поєднати ці події в одній книзі, яка має два початки і не має кінця...

Нагадаємо про зустріч з автором і цією самою книгою в нашій бібліотеці

 

А Ольга Дмитренко теж на сторінці в facebook пише:
Ніколи не думала, що мій син зі своїми однокласниками читатимуть вірш про Чорнобиль, який я колись написала в школі.
А я під Pink Floyd буду монтувати відео.
Час іде, а біль залишився.
Світла пам'ять загиблим...

Ось такі популярні форми, як розказувати про Чорнобиль дітям

Немає коментарів:

Дописати коментар