неділю, 2 жовтня 2022 р.

Інтерактивний урок з Богданою Онопчук для страршокласників учнів школи "Оптіма" і їх батьків

Приємно співпрацювати з вчителем від Бога - Анастасия Гайдамаха , проводити уроки з історії ось так інтерактивно. Лектор - Богдана Онопчук дописала в своєму фейсбуці:

Днями був міжнародний день бібліотеки!
1 жовтня — день музики і кави, сьогодні день вчителя, в мене свято на святі і всі професійні!
Влітку, завдяки традиційним танцям, познайомилась із Вітою, завідувачкою дитячої бібліотеки Солом‘янського району, де менш ніж за тиждень я вже проводила майстер-клас з традиційного танцю) Сьогодні ж пощастило познайомитись із пані Тетяною, яка є завідувачкою дитячої бібліотеки імені Василя Симоненка Завдяки нашій спільній подрузі, вчительці історії однієі зі столичних гімназій, Анастасії, ми зібрали аудиторію слухачів: 11-класників та їх батьків! Довго думала, вигадувала, змінювала, воно мені вже снилось, як донести швидко, не нудно, максимально інформативно і зрозуміло, бо етнографами за день не стають… у висновку треба було зібрати колекцію і виїхати!) Вона в мене складена по шафах, розвішана, скручена, взагалом, не виставка вдома, все порізно лежить, і от, як почала я збирати все до купи, усвідомила, як багато я маю, і яке це щастя одразу зауважу, з усієї колекції, родинного надбання в мене всього кілька екземплярів, все інше куплене, а також передане мені від людей, які довіряють і люблять
Найперші фото, що ви побачите — це фінал лекції, де я збиралась, коментувала, жартувала, пояснюючи, чому я одягаю саме це, і куди збираюсь(на вечорниці/на прогулянку), гадала, лишусь без квітки, бо не приготувала, але в горщику бібліотеки стояли білі айстри(як в пісні гурту Плач Єремії про русифіковані міста), я перепитала, чи можна «обідрать букетік»- (рідні троєщинські повадки), пані Тетяна дозволила, Василь Симоненко ніжним поглядом благословив на вив‘яз соняхом, і коли я вставила квітку у шовкову хустку — всі невимушено одночасно виголосили: «ВАУ….», після я почала кружляти і в повітрі застигло: «Ах…»
Завершила лекцію словами: «я вважаю, якби не було совєцкого союза, то Києвом би сьогодні так ходили усі!»
На що отримала відповідь від слухачів:
«і було б просто чудово!»
Не встигли розглянути хустки та усі прикраси, але це означає лише те, що буде ще не одна лекція)

 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар