суботу, 23 липня 2022 р.

Розмовний клуб українською з Віталіною Ганзиною. Вручення нагороди викладачу

23 липня покращували свою українську з Віталіною Ганзиною. Вітали з врученням почесної нагороди освітянами Бердянська. Перекладали приватні оголошення з преси. І спілкувалися, і сміялися, і читали авторську поезію.

 
 


У воєнний час отримати відзнаку від України - гордість!
Я- українка, і все, що робила, роблю і робитиму надалі- тільки в Україні!
Дякую своїм батькам за те, що я така, як я є! Обертаючись назад,всі зусилля і сльози- то є зерно майбутніх звершень.
Зараз не час для святкувань чи фамільярностей,але час для подяк. Найбільша наша суспільна подяка звичайно- Захисникам, батькам, медикам, волонтерам(мені є честь бути серед них)
Щира подяка за нагородження у форматі "гучного зв'язку", бо війна всіх розкидала по світу... - Pavel Kuznetsov .
Olga Voynikova за допомогу та підтримку і всім-всім, хто був зі мною у Бердянську і є у серці завжди
Я продовжую свої абсолютно безкоштовні Курси української мови, але вже у Києві. Tana Sribna та Бібліотека імені Василя Симоненка надає можливість. Сьогодні,щоправда, довелось проводити заняття трішки з тиском... Дякую Вам, друзі...рідні...люди...
Південь - Україна!

Віталіна Ганзина

 


Немає коментарів:

Дописати коментар