неділю, 3 липня 2022 р.

Зустріч зі Станіславом Бондаренков. Читання поезії молодих авторок

2 липня відбулась ще одна тепла зустріч з бібліотеці. До нас завітав поет, перекладач Станіслав Шевченко, який є і користувачем нашої бібліотеки, і жителем нашої вулиці. Так що зустріч можемо віднести до циклу "Видатні люди з нашої вулиці"

Віталіна Ганзина, педагогиня, волонтерка, поетка так написала про зустріч на своїй творчій сторінці:

Я народилась у маленькому селі. Чи соромилась я цього колись? Так. Почуття меншовартості присутнє досі у деяких речах.
Мої перші рукописи я ховала. Знаєте чому? Бо зошити ж мама купила у школу, а не на мої якісь там витребеньки. То ж гроші! Але коли знайшла мама того зошита (мені було десь дев'ять)....сказала....добре пишеш. Нормально.
Так от, це було тоді моє перше "прослуховування". Друге - через двадцять років, коли видала збірку поезій, її читав батько. Мовив, тримаючи долоню біля щоки:" я б написав тут інакше"...
- Па, ну то ж ти. А це- моє.
І ось - найсерйозніший (поки) "кастинг".
Станіслав Шевченко (поряд зі мною на фото) -поет, журналіст, перекладач, голова творчого об'єднання поетів Київської організації НСПУ. Заслужений діяч мистецтв України, автор та ведучий передач Національної радіокомпанії України.
Читати таким людям- голос тремтить, думки плутаються і голова мало вірить у реальність подій.
Зустріч відбулась безпосередньо за допомоги Tana Sribna та Бібліотека імені Василя Симоненка , у якій я викладаю Курси мови.
Були зауваження? - Були! Але ж і були слова:" Гідна. Гідна звання поет!Писати і далі чудові вірші,бо в них є Ваша своєрідність, і щось особливе" .А це - головніше!
Не зустрілися б за іншої долі....не зустрілися....


Ірина Савекіна, членкиня ГО "Об'єднання інвалідів "Джерело натхнення", відома поетеса, слухачка курсів, доїзджає в бібліотеку з Димера щосуботи, щоб перейти на українську мову, теж поділилась враженням від зустрічі:

02.07.2022.
В библиотеке имени Василия Симоненко, состоялась встреча с председателем союза писателей Украины Станиславом Шевченко. Было очень интересно и познавательно!!! Виталина преподаватель украинского языка читала свои авторские стихи. Позже и я прочитала несколько своих авторских стихотворений. Так же состоялся обмен авторскими книгами. В библиотеке имени Василия Симоненко была очень дружеская и тёплая атмосфера. Спасибо большое за организацию такой встречи.

Станіслав Шевченко підписав для бібліотеки збірку власних віршів "Буду козаком"

 

Немає коментарів:

Дописати коментар